sobota, 28 lutego 2015

28.02.2015 :) Dzień dobry !

Witam, dzisiaj jest ostatni dzień lutego od poniedziałku zaczyna mi się szkoła ;\ Masakra.Ale pomimo tego humorek mam dobry.Jakich youtuberów oglądacie ? Hmm ja oglądam wielu ale uwielbiam JP ARMIe czyli IsAmUxPompa, Thenitrozyniak i Nymfa <3.Lubię też innych ale tych najczęściej oglądam ,zawsze poprawiają mi humor :)Myślę że fajnym youtuberem jest również Blowek,Jdabrowski,Mandzio,ReZi,Magdalena Maria Monika,Sheo ,Ciastko :D. I wielu innych których nie wymieniłam.Mój plan żeby przeżyć ten dzień jest dość prosty i krótki skoro zawsze nie umiem zrobić wszystkiego co mam zaplanowane na 24 h to nie robię nic :) tak wiem jestem leniwa i to bardzo.Wstawię wam kilka zdjęć :) muszę chyba posprzątać pokój co jest masakrą bo mam wielki mega syf.Za 4 miesiące koniec szkoły ale się nie mogę doczekać i jeszcze niedługo moje urodzinki.MaryKateJane zrespiła się na świat 17.04. *.* wiosnaaa.Dzisiaj postanowiłam od rana napisać wam post :) i wieczorem również dodam wielki mega wpis oraz kilka zdjęć :)https://www.youtube.com/watch?v=sFsxBh0PYcI&feature=youtu.be Przesłuchajcie polecam 


PS Czy są tu jacyś fani Piratów z Karaibów i Harrego Pottera ? <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz