piątek, 27 lutego 2015

27.02.2015

No więc witam ponownie , post miałam dodać wczoraj ale jestem mega leniem i dodaje dzisiaj za co serdecznie przepraszam.Niedługo zacznie się wiosna będą piękne widoki , kwiaty będą zakwitać a drzewa przyozdobione w liście dodadzą uroku tej porze roku . Co prawda jeszcze jest zimno dość i nie ma aż takich pięknych widoków ale moim zdaniem każda pora roku ma swoje uroki . Wstałam dość wcześnie dzisiaj ,ponieważ miałam wizyte u fryzjera .Reszte dnia spędziłam u mojej babci i dziadka .Było bardzo przyjemnie.Gdy wraz z mamą wróciłam do domu poszłam na spacer z psem .Nawet wzięłam aparat niestety się rozładował ;\ Mieszkam w małym miasteczku i obok mojego domu jest dużo polnych dróg oraz polany i pola.Teraz tylko czekać na WIOSNĘ!

 O to zdjęcia ze spaceru :)

O to zdjęcie po fryzjerze 






























MaryKateJane

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz